måndag 1 februari 2010

Markus och Thai boxning


Idag har vi haft tema i skolan. Då gick vi på Thai boxning. Här ser ni en bild på thaiboxning.








Jag har lärt mig nästan alla thaiboxningstekniker. Det var jätteroligt och svettigt. Jag fick dricka en hel flaska vatten. Jag fick svettdroppar i ansiktet. Vi fick också kolla på när två stora killar slogs. Det såg farligt ut. Dom var jätteduktiga.













Här är jag med mina kusiner Jonathan och Tobias. Igår var vi och snorklade allihop. Då skulle vi åka till 4 öar, men det blev bara 3 stycken för det tog så lång tid. Ni kan titta på bilderna som min mamma har lagt in.
Den första ön besökte vi stranden. Där snorklade vi och kollade på fiskar. Den andra ön simmade vi genom en tunnel in i en grotta inuti en ö. När man kom till grottan så var man inuti typ en vulkan med vatten och en strand. Tredje ön vi besökte fick vi snorkla vid. Jag tror det var 12 meter djupt där vi simmade. Det var jättemånga fiskar där. Jag hoppade i från båten rakt ner i fiskstimmet. En fisk bet mig på tummen lite senare.

Hälsningar Markus.

2 kommentarer:

Andersson/Jensen sa...

Heja Mackan! Du får lära Pontus och Viktor teknikerna när ni kommer hem eller lär bara Viktor, så kan han läxa upp Pontus.

Ha det så jätteskönt vi saknar er här i Sverige.///Lena

Mary sa...

Hej Markus, det låter som om du har riktigt, riktigt kul! Fortsätt med det och upplev roliga saker med dina kusiner nu när dom är där. Det verkar som om ni allihop trivs :) Ha det jättebra! Puss och kram från Marie & Raja