onsdag 13 januari 2010

Fotmassage - Serenity Massage och Spa i Saladan

Ibland vill man bara ha en fotmassage! Då får man lyssna till sig själv :-)
Det gjorde vi häromdagen Anders och jag. Vi besökte Serenity Massage och Spa i Saladan, den största byn på Lanta. Det är typ en T-korsning och en massa butiker runt den, så by är nog den mest rätta benämningen.
Vi kom dit och fick sätta oss i fina fåtöljer. Vi hade bokat 60 min. Det var en av dom bästa upplevelserna hittills. Jag var lite svullen i benen och oj oj oj vad hon masserade ordentligt. Först masserade hon fötterna och gjorde zonterapi på dom. Sedan masserade hon hela benen. Sista stunden masserade hon nacke och axlar.
Anders massör tittade på hans hälar och sa: Footscrape??
Han skrattade och sa jag naturligtvis. Sedan höll hon på i 20 minuter och filade hans hälar. Han har inga höga klackar längre kan jag säja. Så fina fötter vi har nu är vi nöjda med.

Lena


1 kommentar:

Marie sa...

Det låter helmysigt att få fotmassage, ska se vad Raja kan göra åt mig :))) He he he.... Det låter som om ni har det bra, skönt att höra! Kram, Marei