söndag 24 januari 2010

Markus den snaggade

Dom senaste dagarna har det varit väldigt varmt. Pappa köpte en klippmaskin och snaggade av mitt hår.
När jag kommer hem ska jag klippa mig hos Angelica igen.... Det är väldigt skönt att ha kort hår för man svettas inte så mycket.

















Min fröken heter Monika och hon är snäll. Jag får mycket mer hjälp här än hemma för vi är bara 8 elever i klassen. Dom heter Elliot, Simon, Amanda, Josefine, Mallcolm, Rufus, David och jag. Det kommer nya elever varje måndag. Nästa vecka åker Elliot hem. Då har han varit här 4 veckor. Jag hoppas att ni har det bra därhemma på Dammfriskolan.

















Min fröken Monika och jag utanför skolan.

Jag vill också hälsa till alla mina kusiner som kommer ner till oss på onsdag morgon. Det ska bli kul att se er och bada och ha kul!

Kram, Markus

3 kommentarer:

Eva sa...

Du är jättefin i ditt snaggade hår! Kepsen är cool.
Kram

Mary sa...

Hej snygge-markus, fin klippning och skön måste den vara :) Ha så roligt med alla dina härliga kusiner när de kommer. Kramar från Marie och Raja

Anonym sa...

NAJS!