tisdag 5 januari 2010

Mitt intryck av Thailand

Idag har jag varit i skolan sen kl:08.30/14.00. Jag har en spansk lärare som heter José Carlos, han är en jättebra lärare, iallafall en så länge ;p vi åker tuktuk till skolan (som pappa kör) och ja, vi hade tema idag efter lunch då gick höstadiet (som består av 4 elever) och mellanstadiet (som typ bestar av 4 elever dar med) men vi har det iallafall riktigt varmt har, jag har till och med brant mig :( men ja, ar man i ett varmt land sa ar man, det galler val bara att gilla laget som man sager :) (nu forsvann dem 3 sista bokstaverna i det svenska alfabetet som ni nog marker, haha) men ja, nu regnar det, tyvarr, men det ar varmt regn som tur ar :) vi sitter pa ett cafe' med internet, skit bra! men snart ska vi nog aka hem, markus har trakigt sa han haller pa att gora nagra videobloggar, haha, det ska bli kul att se, men nu tar snart batteriet slut har, men ha det bra allihopa! sakna inte oss for mycket nu va! men ni far ha det bra i kylan :D gor det basta av situationen eller vad man ska saga :D

2 kommentarer:

Marie sa...

Kul att höra att skolan verkar schysst, hoppas ni inte blir alltför sysslolösa nu va :DDDDDD Saknar er redan ! Puss och kram

Sanne sa...

Så härligt att läsa om hur ni har det :O).Det verkar som ni storm trivs. Det här var ju en helt fantastisk ideé Lena!!! Jag är sugen min mobror bor i Kos Moi :O) har planer på att åka ner till honom. Önskar er en helt underbar vistelse :O) massa kramar Sanne från kalla sweden